ELM İŞIĞI

ELM İŞIĞI

Dəfələrlə tələbə toplantılarında demişəm ki, bu xalq quruluşunda cəmiyyətin öncül, intellektual və aktiv təbəqəsi olan tələbələr gələcəyin qurulmasında və cəmiyyətin ümumi hərəkət xətlərinin çəkilməsində başqa yerlərdən daha çox rol ifa etməlidirlər. Bu rol yan-yana olan iki amillə həyata keçir:
Birinci amil dərs, elm və təhsildir. Universitet, tələbə və müəllim adı bununla mənasını tapır; bununla ölkənin gələcəyinə ümidlər puç olmur. Gənclər yaxşı dərs oxumalı, müəllimlər onları yetişdirməlidirlər və bununla da ölkənin elmi və əməli gələcəyi təmin olunmalıdır. Təhsilin kənarında tədqiqatın olması məsul şəxslərin diqqət göstərməli olduğu və fövqəladə əhəmiyyətə malik məsələdir.
Bu baxımdan, ilk amil dərs və elm faktorudur. Buna laqeyd yanaşmaq, onun rolunu kiçik saymaq və ona etinasızlıq etmək olmaz. Mənim əziz tələbə qardaş və bacılarım bu məqama diqqət yetirsinlər. Onların elmi hərəkətinin yolunda heç bir şey ən əz mane törətməyə və onları ləngitməyə səbəb olmamalıdır. Düşmən bunu istəyir. Onu məqsədlərinə çatmağa qoymayın. Düşmənin əngəllərinə rəğmən, elmi hərəkət ölkədə çiçəklənməli, ümid yaratmalı və gələcəyi təmin etməlidir.
İkinci amil universitetin mental, siyasi və inqilabi istiqamətidir. Elmə can, ruh və istiqamət verən də budur. 

Google+ WhatsApp