‘Binə’ və ‘Sədərək’də ticarət niyə ‘ölür’

‘Binə’ və ‘Sədərək’də ticarət niyə ‘ölür’

"Modern.az"da isə ""Binə" və "Sədərək"də ticarət niyə "ölür"... -səbəblər" sərlövhəli məqalə diqqət cəlb edir.
 
Müəllif ölkənin ən böyük ticarət mərkəzlərindən olan adları çəkilən hər iki ticarət mərkəzində alverin dövriyyəsinin azalmasını iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli ilə müzakirə edir.
 
Müəllifin sözlərinə görə, ölkənin ən böyük ticarət mərkəzləri olan "Binə" və "Sədərək"də alıcılıq qabiliyyəti son zamanlar xeyli aşağı düşüb, belə ki, əvvəllər insanların alış-veriş üçün kütləvi şəkildə axın etdiyi bu məkanları artıq şəhərdəki mağazalar əvəzləyir.
 
Müəllif bundan irəli gələrək bu ticarət mərkəzlərinə marağın belə azalması və şəhərdəki mağazaların rəqabətdə önə keçməsi suallarına cavab axtarır.
 
Məsələ ilə bağlı "modern.az"a danışan iqtisadçı ekspert Natiq Cəfərli deyir ki, şəhərdə olan mağazalarla "Sədərək", "Binə" qiymətləri arasında fərqdə son vaxtlar xeyli azalma var.
 
"3-4 il əvvələdək "Sədərək", "Binə" kimi ticarət mərkəzləri ilə şəhərdəki mağazalar arasında 30-40 faiz qiymət fərqi var idisə, indi bu rəqəmlər 5-10 faizədək düşüb. İnsanlar da elə böyük ticarət mərkəzlərindəki xaotik məqamları nəzərə alaraq, şəhərə üstünlük verirlər. Belə ki, "Binə" və ya "Sədərək"də avtomobili saxlamaq üçün xeyli əziyyət çəkməli olursan. Üstəlik mağazalar həddən artıq isti, həm də sıx-sıx yerləşib. Bəzən araba daşıyan insanlar normal gəzməyə imkan vermir, problem yaradırlar. Buna görə də əhali çox vaxt 5-10 faiz itkini gözə alıb, "Sədərək" və ya "Binə"yə gedərək, bu qədər əziyyətə qatlanmaqdan imtina edir".
 
Ekspertin sözlərinə görə, son zamanlarda ölkə insanlarında belə bir fikir formalaşıb ki, "Sədərək" və "Binə"dəki mallar şəhərdəkilərə nisbətdə daha keyfiyyətsizdir.
 
N.Cəfərli hesab edir ki, keyfiyyətli məhsulun şəhərdə olduğunu düşünən insanlar aradakı qiymət fərqinə əhəmiyyət vermədən "Binə" və "Sədərək"ə getmirlər: "Lakin şəhərdə satılan malların çoxu elə topdansatış şəklində "Sədərək" və "Binə"dən gətirilir. Onu da deyim ki, axır vaxtlar alıcılıq qabiliyyəti aşağı düşdüyünə görə, şəhərdəki bəzi mğazalarda kampaniyalar təşkil olunur ki, bu da insanları daha çox cəlb edir".
 

Google+ WhatsApp ok.ru